21 Şubat 2012 Salı

samsung galaxy tab

bu aralar pek çok hediyeler alır oldum eşimden nedense:)
sağolsun hem kendi  merak salmış hemde benim bir hediye çekilişinde tablet veriyorlarmış cümlemi kurmamın ardından yada bana aldığı netebook u beğenmediğimi düşündüğünden almış olsa gerek diye düşünüyorum.pazar günü çekirdek aile olarak kendimizi şöylee uzun zamandır dolaşamadığımız alışveriş merkezlerinde bulduk .orası senin burası benim dercesine deli gibi dolaşırken buldum kendimii kızım sayesinde uzun zamadırda dışarıya çıkamamış olmanın verdiği bir enerji ile tabiri caizse deli danalar gibi gezdim :)


kızımda şaşkın şaşkın annesinin gratis mağazasındaki  çılgınca gezişinden rahatsız olmalı ki mız mızlanmaya başladı :)
işte bu gezinin sonunda minnak evime aldığım cicişler..


biraz samsung galaxy tabletten bahsetmek gerekirse : ah bu  tablette dolaşmak ne zormuş kendimi yabancı bir ülkeye seyehate çıkmış gibi hissettim . zamanla alışırım diye düşünsemde hala netebook larda dolaşmaktayım . kamerası fena olmamakla birlikte  içine bir kılıf hediyesi yerleştirmeyi çok görmüş samsung :) ama hakkını yememek lazım bir kulaklık çıktı içinden ...
 işte resimleri
 buda açık hali
 buda gratisten aldığım ojelerim renklerine bayıldımmmm
 ve pastel rujum

2 yorum:

  1. Bende bu tableti çok beğeniyorum mutfakta kullanmak için almak isterim ama neeerde..bize kalmıyor çocuklara harcıyoruz mecburen olsun ne yapalım..yatırımımız onlar..ruj ve ojelerin rengi çok güzel güle güle kullan canım..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler cnm .allah sanada nasip etsin inşallah:)

    YanıtlaSil

pembe bir mesaj