8 Şubat 2012 Çarşamba

son haftalarda gelen hediyeler

 yaklaşık bir sene kadar kısa bir zaman önce internetten hediye yarışmalara katılmış bulunmaktaydım.
 ilk katılımımı sütaş ile yaptım .senesini hatırlamamaktayım ama çok güzel bir ramazan ayında sütaş  ramazan sofra fotoğrafı istemişti ve karşılığında  12 adet tatlım  göndermişti .hiç unutmam o tatlımların kargo kutusunu açtığımdaki heyecanı derken ufak ufak yarışmalara  katılırken buldum kendimi...
başta eşim: yeter sıkıldım senin kargolarından !
desede ben pes etmeden  yola devam :) 

 1-2 hafta içinde gelen kargolarım ise 

milupa
yurtiçi kargo
eti cin ve denedim biliyorum oldu .
kızım eti cin oyuncağını görünce çığlıklar atmaya başladı sevinçten


kendilerine burdan teşekkürü bir borç bilirim ...

işte foto foto:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj