29 Şubat 2012 Çarşamba

anne kaçamağı...

merhabalar..


yoğun sıkıcı günlerin ardından kızımın ananesine kaçamak yapmaktan onur duyar herkesi sevgiyle selamlarım:=))))))

o kadar sıkılmışım ki evde kızımla pineklemekten .

ananesine kızımı teslim edipte gezmekten nasibimi almış bulunmaktayım:)


bugün bir bebiş görme merasimi yaptık kızım ananesi ve ben

aman iyiki büyümüş nazlı kızım dedim kendi kendimee ahh ne kadar zor büyüyor bu çocuklar annelik ne zormuş kelimeleri birden kayıverdi dilimden bugün defalarca :)

aman sanki ben çok uzun zamandır anneymişim gibi   ziyaretine gittiğimiz anneye tavsiyelerde bulunup durdum 

çok bilmiştim sanki bugün:)


belkide peşimden

bilmiş şey !

sankii çok olduda anne olalı !


demişte olabilir kendisi :)))))))))))))))))))


ama napıyım ben tecrübelerimi paylaştım.
:=)

neyse bir kaç gün sadece çekiliş takibi için gelicem bloğuma


o nedenle herkes kendisine iyi davransın ben gelene kadar ...


kızım beni bekler bende izleyicilerimi beklerim unutmayın ;)


iyi akşamlar diliyorum hepiciğinize teker teker.


sevgiyle kalın :)


1 yorum:

  1. merhaba canım hediye kargosunu göndermem için benimle iletişime geçersen sevinirim.mail adresini bırakırsan bloğuma sevinirim.birde kızın kaç yaşında sevgiler

    YanıtlaSil

pembe bir mesaj