8 Şubat 2012 Çarşamba

kozmetik düzenlemelerim


kozmetiğe karşı aşırı bir ilgim var çocukluğumdan beri.
çok da iyi bir şey olmadığını düşünsemde, süslenmeden dışarı çıkamayanlardanım
evde makyaj malzemelerim,takılarım,kremlerim,ojelerim,parfümlerim hep göz önünde dursun isterim
gözlerim şöyle bakınca şen şakrak olsun isterim :)
lakin kötü bir yanıda   onca şeyin tozunu almak sanırım 
neyse zor olan şey her zaman güzeldir demişler...
benim bazı düzenlemelerim var evde 
bunları resmettim umarım faydalanmak isteyenlerde olur bu resimlerden 
buyrun sizi resimlerimle baş başa bırakıyım...


bunlar kalemliklerim ve rujluklarım
siz bunları evde herhangi kullanmadığınız bir bardağı süsleyerekte yapabilirsiniz


çok pratik ve daha göz alıcı durduklarını göreceksiniz





buda ayaklı  farlığım diyim ne bulursam atarım  içerisine acele dışarı çıktığım zamanlarda:)
hele ki selin doğduktan sonra daha sık yapar oldum bu atıp atıp çıkmaları



 buda   her bujiteride gördüğümüz küpeleri  asmak için kullanılan bir plastik bunu küpe satılan her yerden isteyebilirsiniz heleki vidalı küpeleriniz evde kayıplara karışıyorsa bunu almanız kaçınılmaz
 buda yine basit bir düğme kutusu bulun bulun atın evde ne varsa içersine bakın bana
çingen pazarı olmuş maşallah :)

aaaaaaaaaaaaaaa
ojelerim açıkda durucak benim şöyle baktım mı 
ohh bee oje budur diyeceğim



eee nolsun benden şimdilik bu kadar 
ilerleyen zamanlarda yeni post lar ile karşınızda olmak dileğiyle mucuks ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj