27 Şubat 2012 Pazartesi

kızımın ilk taytayı ve öncesinde düşüşü:(

kızım kocaman olmuş benim ya :)

annesinin balı durdu durdu yaparmış.yerim seni annem.

yaa durdu durmasınada bir arkadaşımla tel görüşmesi yaparken arkamı dönmemle küt sesi duymam bir oldu .allahtan son anda bacağından yakaladımda boynuna birşey olmadı tam kafa üstü düştü.okadar korktum ki .
anında ağlaması bir oldu cnm benim

 bu balımın 2.düşüşü:(

okadar dikkat etmeme rağmen kaşla göz arası  oluyor işte :(

 okadar kıpır kıpır ki yerinde durmuyor hiç  .kazasız belasız bir büyüsen güzel kızım .


şimdi uyudu ama kendimi feci kötü hissediyorum neden bu kadar dikkat ettiğim halde düştü ki .


off neyse allah korududa boynuna birşey olmadı yavrumun


seni çok seviyorum annesinin balı .gözbebeğim herşeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj