12 Eylül 2012 Çarşamba

SİHİRLİ makyaj temizleme eldiveni

aman allahım nedir bu sihirli eldiven deyip tıklayalar için çarçabucak bir  sıcak post hazırlıyorum alel acele...

okadar sıkıldım ki makyaj temizleme mendillerinin yüzümü yakmasından ve her defasında pamuğa sürdüğüm kremin gözüme kaçmasından...

geçenlerde bir tanıdığım vasıtasıyla karıştırdığım  farmasi kataloğunda gördüğüm sihirli eldiven ibaresi  dikkatimi çekti.

eldivenin yanında tanıtıcı olarak sadece su ile  kullanıldığı ve 300 kullanımlık bir eldiven  olduğu belirtilmişti.

bir an yok ya su ile makyaj nasıl çıkabilir ki derken  tam bir makyaj temizleme özürlü olan ben için çok ideal olabileceğini düşündüm ve neden olmasın dedim sipariş verdim.

katalog fiyarı 19.99 olan bu ürün indirimde yakalarsanız tam 9.99 a sizin olabiliyor:)


aldım denedim bizzat gördüm çok kullanışlı olduğunu düşünüyorum ve hemen 2 adet daha sipariş verdim .

makyajınızı 2-3 hamlede çıkarıyor ve cildinizde ne kalıntı nede bir yanma hissi oluşturuyor .

üstelik makinadada yıkayabiliyorsunuz bu eldiveni  fakat yumuşatıcı kullanmamak koşulu ile....

benden bu bugünlük bu kadar eğer sizde bir makyaj severseniz mutlaka bu eldivenden en kısa zamanda edinin derim....

sevgiyle kalın

hoşçakalın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj