30 Eylül 2012 Pazar

dağ mantarı kavurması

geçen hafta markette dikkatimi çeken daha önce denemediğim bir mantar çeşitiydi dağ mantarı.

yeniliklere açık biri olarak hemen alıp denemek istedim bir çok tarif araştırdım hiç  biri görsel olarak hoşuma gitmedi

marketteki çalışan  bir abiden aldım bu tarifi  ben   beğendim fakat eşim pek beğenmedi .

denemek isteyenler için ;

malzemeler:


1 paket  dağ mantarı

3 adet kırmızı biber

6 -7 adet yeşil biber

2 yemek kaşığı kadar tereyağı

tuz ve karabiber


yapılışı:


mantarlar  yıkanır. tencereye  yağ ilave edilir hafif yağ yanınca mantarlar ilave edilir kavrulmaya bırakılır.ardından kırmızı biber ve yeşilbiber,karabiber tuz da ilave edilir. suyu çekene kadar pişmeye bırakılır. ama   tam pişmiş  isterseniz yarım çay bardağı su ile birlikte  pişmeye bırakmanınızı tavsiye ederim. ...
















 




afiyet  olsun




2 yorum:

  1. off çok severim bu mantarı pek de leziz görünüyor ellerine sağlık canım :) Bilseydik biz gelir yerdik ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ben sana özel mantar tarifi yaparım sen gelde;)

      Sil

pembe bir mesaj