15 Eylül 2012 Cumartesi

babliss wag deneyenler

evde kullandığım düzleştiricilerim,maşalarım,tostum var ama geçenlerde bir bayanda gördüğüm dalganın maşa olduğundan emindim günlerdir internetten araştırmalar yaptım sonuç sanırım wag idi.

bende wag almaya karar verdim vermesinede acaba wag birtek babyliss markasındamı var saçlarım çok düz olduğu için değişik şekiller vermek istiyorum kuaföre gitmekten nefret eden biri olarak



bir alışveriş mağazasında denedim ama kendim bizzat denemediğim için ısısını ve kalıcılığını pek anlamış değilim satış elemanıda üstün körü 2-3 saniye tuttu ancakki kıyamadı sanırım elektriğine:)


fiyatıda şuan da bir yerde sorduğum bilgiye göre 169 tl idi ama yanında 50 tl lik maşa hediyesi ile birlikte....


nasıl bir üründür bu wag ve bana önerebileceğiniz değişik bir saç şekillendirici var mı memnun kaldığınız....







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj