18 Mart 2012 Pazar

pazar skıntısı

bol bol güneşli bir günden merhaba herkese

bugün hava çok güzel buralarda...

o kadar sıkıldık ki kızımla evde pineklemekten babamızda işte vs.


herkes eşini sevgilisini takmış koluna gezerken sen gel evde otur bu miss havadaa olucak iş değil:(

bende kızımı uyuttum

o uyurken evlerimi temizleyip, saçlarıma fön çekip, makyajımı yaptım bir güzel gezmelere gideceğiz ya hani...

ardından kızımın uyanması üzerine onu hazırladım pembiş pembiş

malesef ki gitmemizle eve dönmemiz bir oldu

çünkü kızım durmadı  :(

bende eve döndüm hemen kızımla

ardından bir kahve giderdi bu gezememenin üzerine

aldım kayfemi yanıma kızım uyuyorken birde bir şeyler karalıyım şurda derken şimdide kızım uyandı.


neyse bebekli olanlar bilir zor şeydir anne olmak


annelerin her birşeyi çar çabuk hızlıcadır hep

aheste aheste yaşayamaz anneler


neyse o annede şuan çarçabuk  uyanan kızının yanına gider:)

sevgiyle kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj