15 Mart 2012 Perşembe

farmasi kozmetik

 kolyeyle bilekliğe bayıldım ve sipariş verdim çok ciciler ama dimi:)

nasıl bir anneyim böyle halen daha cicili bicili çocuksu şeyler beğeniyorum ama güsel değilmi yaaaaa:)
 ojelerdende işaretli olanlardan sipariş verdim ve çabuk kuruyacak olması bebeği olanlar için çok büyük bir artı :)
 aaaaaa  mavi maskaradanda aldım gitti bir tane gelince hemencik size fotolarım







müthiş bir kozmetik firmasıyla tanıştım dün :)


mutluyum gülüyorum çünkü güzel indirimler yakaladım kataloğundan katoloğunu alır almak bir karıştırışım vardı görmeye değer:)


eve getirdim şimdide saat başı bakıyorum okadar iç açıcı ne ararsanız var .


kremler

maskeler

kolyeler

saatler

ojeler

parfümler

cilt bakım ürünleri

güzel mi güzel pembe tonlu kırmızı tonlu rujlar glisler

eee şimdi katalogdan bir kaç sayfada size gösterme vaktii


ben sipariş verdim şöyylee  3-4 parçacık


sizlerde bakın bakalım önerilerinizi beklerim :)


ama ben çok sevdim bu farmasiyi yaa


kendimi kataloğun içinden alamıyorum



burdaki saate bayıldım ama şimdilik yedeğimde sipariş vermedim





 buble bath vücut köpüğüne bayıldım aldım hemen reyondan kokusu harika ötesi birşey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj