7 Ekim 2012 Pazar

sezar soslu salata

mmmmm!

geçen  akşam canım uzun  zamandır  yapmadığım  sezar soslu salatamdan çekti.
hemen soluğu  mutfakta aldım.aslında sezar salatasının tarifi başkadır.sezar sosu ise benim salatamla buluşturuldu.işte ortaya  normal bildiğimiz salatanın sosla  buluşma  anı çıktı.



sezar  sos olarak  ise kühne tercih ettim.kendilerini oldukça leziz  buluyorum
 
 
 
 
 
 bu  güzel  salata 2 kişilik hazırlanmıştır..



malzemeler

1 adet domates
1 adet salatalık
1 adet küçük boy soğan
4-5  yaprak  kıvırcık
2-3 yemek kaşığı konserve mısır
1 yemek kaşığı  zeytinyağı
1 limon


yapılışı

tüm malzemeler harmanlanır

üzerine isteğe bağlı olarak kühne sezar sos ilave  edilir.

ben  1 yemek kaşığı olarak salata kasemin üzerine  servis ettim


afiyet olsun...:)
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj