10 Nisan 2012 Salı

mutlu yıllar anneeeeeeee:)

bugün kayınvalidemin doğum günü
dün akşam eşim ve kızım ile  anneme hediye arayışı içersindeydik
o kadar kıyafeti,çantası ve ayakkabıları var ki şükürler olsun
alıcak bir şey bulamadık derken saat geldi aklımıza evet sürekli taktığı bir kol saati vardı gümüş onun yerine altın kaplama kenarları olan metal bir saat aldık.  ama hediye paketini açıp resim çekemedim ve akşamdan yaptığım krem karamelli keki süsleyip kestik pasta niyetine
krem karameli ben pek beğenirdim ama için içine kekide girince beğenmedim doğrusu...
neyse nerde kalmıştık
çok mutlu oldu:)
o mutlu olunca bende oldum tabiy ki .
üzerimde o kadar emeği var ki
bir dediğimi iki etmeyen evlendiğimden beri hep yanımda olan biri o
kızım dünyaya geldiğinden beri kızımın ihtiyaçlarını bile kendi sırtına yük eden
bizi düşünen bir insan o
kayınvalide olmanın aksine bir arkadaşım sırdaşım belki de o


 krem karamelimi görmek istermisiniz ?

:)

işte buyrun



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pembe bir mesaj